قوانین
قوانین
مقررات مرجوعی کالا:
به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:
- فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود باشد.
- حداقل بیش از 90% از محصول، در صورت خرابی می بایست در ظرف آن موجود باشد.
- بسته بندی کالا و در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب کالا نیز باید وجود داشته باشد.
- در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری میباشد.
- موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی تیار اطلاع داده شود.
- در مرجوعی کالاهای یخچالی با توجه به قیمت بالای کالاهای یخچالی، مرجوع شدن کالا منوط به وقوع یکی از موارد زیر است:
- انقضای تاریخ مصرف
- سهل انگاری و شکستن ظرف و پارگی ظرف محصول مراحل مرجوع نمودن کالا
- ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی تیار با شماره تماس 57263640-051
- بررسی درخواست توسط کارشناسان تیار جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
- تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
- تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان تیار و بازگشت به فروشگاه
- بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان تیار با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
- در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در تیار باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای یک شنبه و چهارشنبه وجه برای مشتری واریز میشود