دسته بندی ها

سوالات متداول

1) در کدام شهرها و روستاها می توانیم از تیار خرید کنیم؟
تیار هم اکنون در شهر های گناباد(شامل کل بخش های سطح شهر مانند قصبه شهر و نوغاب) و بیدخت و همچنین روستاهای: نوده گناباد، مند، دلویی، خیبری، بیلند، باغ آسیا، بهاباد، رهن و ریاب به مشتریان عزیز خدمت رسانی می کند.

 

2) کاربرد گزینه درخواست کالا در گوشه سمت راست بالای سایت و پایین گزینه های منو  اپلیکیشن چیست؟
مشتریان عزیز می توانند با ورود به این بخش محصولات پیشنهادی و یا ناموجود را که به آن نیاز دارند به تیار سفارش دهند تا در اسرع وقت تیم تیار آن محصولات را برایتان موجود کرده و به شما با سامانه اطلاع دهد.

 

3) مراحل خرید از سایت و اپلیکیشن به چه صورت است؟

ابتدا با انتخاب گزینه وارد شوید از سمت راست بالای سایت و یا گوشه سمت چپ بالای اپلیکیشن اقدام به ایجاد حساب کاربری کنید، سپس مراحل زیر را پیش ببرید:

1.کالاهای مورد نیاز خود را از دسته های بالای سایت و یا دسته بندی های داخل اپ شناسایی و گزینه افزودن به سبد خرید را وارد کنید.
2.  پس از تکمیل سبد خرید گزینه تکمیل سفارش را انتخاب کنید.
3. در منوی باز شده اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد کنید، در انتخاب گزینه محله و وارد کردن آدرس خود دقت کنید، از روی نقشه آنلاین مکان دقیق را انتخاب کنید تا پیک در مسیر یابی دچار مشکل نشود.
4. نحوه پرداخت هزینه خرید را انتخاب کنید(آنلاین/ پرداخت در محل با کارت خوان)
5. نحوه ارسال و تحویل خرید خود را انتخاب کنید:
الف) ارسال فوری در عرض 45 دقیقه تحویل می شود.
ب) ارسال زمان دار: شما می توانید روز و بازه های زمانی را انتخاب کنید و در صورت لزوم با اپراتور تماس گرفته و ساعت دقیق را گزارش دهید.
6. پس از اطمینان از خرید گزینه ثبت اطلاعات و خرید را بزنید.
7. منتظر بمانید تا پیامک تأیید سفارش و کد رهگیری خرید برایتان ارسال شود.
8. فاکتور خرید نمایش داده شده را چک کنید.

 

 

4) چگونه بعد از انتخاب کالای مورد نظر و افزودن به سبد خرید فاکتور را مشاهده کنم؟
با ورود به بخش سبد خرید می توانیم سبد سفارش و فاکتور را مشاهده کنید.

 

5) چگونه خرید را پیگیری کنم؟
با انتخاب گزینه پیگیری سفارش و وارد کردن کد رهگیری خرید 


6) آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید و بین ساعت کاری 8:30 صبح الی 23:00 شب سفارشات خود را دریافت نمایید.

 

7) اگر از اکانت خود برای شخص دیگری خرید انجام دهم، آیا می توان فاکتور برای گیرنده ارسال نشود؟
بله، امکان ارسال وجود دارد، اما اگر تمایل به ارسال فاکتور برای شخص دیگری که برای ایشان خرید کرده اید ندارید می توانید با تماس تلفنی اپراتورهای ما را مطلع سازید.

 

8) اطلاعات لازم برای تکمیل پروفایل در تیار چیست؟
فرآیند ثبت نام بسیار ساده و تنها نیازمند وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره موبایل (لطفا با صفر اول شماره همراه وارد شود) می باشد. وارد کردن ایمیل به صورت اختیاری می باشد.

 

9) آیا امکان ویرایش حساب کاربری من وجود دارد؟
بله. پس از وارد شدن به سایت یا اپ با شماره موبایل خود، از گوشه بالا سمت چپ و انتخاب "حساب کاربری" وارد قسمت حساب کاربری شده و اطلاعات حساب کاربری خود را تغییر دهید

 

10) آیا امکان دسترسی به سوابق خریدهای قبلی من وجود دارد؟
بله. باید به "حساب کاربری" خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سابقه سفارشات» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود
. مشاهده سوابق خرید تنها برای کاربران عضو میسر می باشد.


11) آیا می توان از یک خط موبایل برای ثبت نام چند نفر استفاده کرد؟
خیر از یک شماره موبایل تنها برای فعالسازی یک حساب کاربری می‌توان استفاده نمود اما می توان از همان شماره موبایل برای اشخاص مختلف و آدرس های متفاوت سفارش ثبت کرد.

 

12) هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
هزینه ارسال سفارشات بالای 50 هزارتومان به صورت رایگان به تمام نقاط شهرستان میباشد و هزینه ارسال خریدهای بالای 50 هزارتومان باتوجه به مسافت تغییر می کند؛ هزینه ارسال زمان دار از سفارش فوری پایین تر محاسبه می شود.

 

13) می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
بله. با انتخاب گزینه ارسال زمان دار شما می توانید روز و بازه زمانی ارسال سفارش را مشخص کنید تا در همان زمان سفارش به شما تحویل شود.

 

14) به چه شکل اطمینان حاصل کنم که سفارشات صحیح و سالم به دست من می رسد؟
سفیران ما با بسته بندی استاندارد و همچنین نصب باکس بر قسمت انتهایی موتورسیکلت ها محصولات را در داخل این باکس ها قرار داده و با سلامت کامل کالاها را به دست مشتریان محترم می رسانند. موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود تا مشکلات در اسرع وقت برطرف گردد.

 

15) مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
همگی کاربران تیار می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تیار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند و یا از طریق انتخاب گزینه "پرداخت در محل" می توانند به صورت نقدی و یا از طریق پرداخت با دستگاه خودپرداز سیار هزینه خرید خود را پرداخت نمایند. همچنین می توانید با شارژ کیف پول خود، هزینه سفارش را از طریق کیف پول پرداخت نمایید.

 

16) چگونه می توان کیف پول خود را شارژ کرد؟
با مراجعه به قسمت "حساب کاربری" و انتخاب گزینه "مدیریت کیف پول" صفحه جدیدی باز می شود که در صفحه جدید دو گزینه "انتقال اعتبار" و "افزایش اعتبار" وجود دارد. که با استفاده از گزینه "افزایش اعتبار" می توانید کیف خود را شارژ نمایید.

 

17)  آیا اگر سفارش من ایراد داشت یا خراب شده بود امکان بازگرداندن یا تعویض آن وجود دارد؟
به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد
:

  • فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود باشد.
  • حداقل بیش از 90% از محصول، در صورت خرابی می بایست در ظرف آن موجود باشد.
  • بسته بندی کالا و در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب کالا نیز باید وجود داشته باشد.
  • در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری می‌باشد.
  • موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی تیار اطلاع داده شود.
  • در مرجوعی کالاهای یخچالی با توجه به قیمت بالای کالاهای یخچالی، مرجوع شدن کالا منوط به وقوع یکی از موارد زیر است:
  • انقضای تاریخ مصرف
  • سهل انگاری و شکستن ظرف و پارگی ظرف محصول مراحل مرجوع نمودن کالا
  • ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی تیار با شماره تماس  57263640-051
  • بررسی درخواست توسط کارشناسان تیار جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  • تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  • تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان تیار و بازگشت به فروشگاه
  • بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان تیار با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  • در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در تیار باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای یک شنبه و چهارشنبه وجه برای مشتری واریز می‌شود
     

در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید از طریق لینک تماس با ما سوال خود را مطرح کنید.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: